Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Blogere, odkud vite, ze Gabriela se jmenuje Koukalova?

3 0
možnosti
VS

Nesmysl. Možná jste to bral vy osobně jako nějakou lekci, rozhodně ale nemluvte za všechny Čechy. Protože její vyjádření je stejně nicotné a jednoduché, jako vyjádření jakékoliv mladé, nezkušené a naivní holky k politikům a politice vůbec. Jenom papouškovala to, o čem si myslí, že je zrovna in a v kurzu. Nic víc.

8 13
možnosti
RJ

R28a19d68e95k 90J29a56r15o92š

14. 5. 2016 22:22

Tak nicotné její vyjádření rozhodně není. Je to v každém případě holka (žena), která něco dokázala, to klobouk dolů. Její názor jí ale nikdo nebere, natož aby jí za to perzekuoval, takže o nějaké udělené lekci demokracii se opravdu nedá mluvit. Ač se to autor článku snaží úsilovně čtenářům vsugerovat... :-)

7 0
možnosti
Foto

"Oznámení o její svatbě přišlo pro drtivou většinu veřejnosti jako blesk z čistého nebe." No to je dobré, drtivá většina veřejnosti totiž netušila (podle autora), že ta slečna má i svůj soukromý život. Život do kterého je právě té drtivé a možná ještě drtivější většině úplné exkrement... Já si blesk z čistého nebe představuji úplně jinak, než nečekaný sňatek oblíbené sportovkyně.

12 1
možnosti
VK

To je vše, co jste si z blogu odnesl?;-D

1 4
možnosti
RJ

R37a64d11e93k 46J29a40r66o50š

14. 5. 2016 19:53

Jiří Štefek - absolvent FSV (Fakulta sociálních věd) UK. Největší bašta českého sluníčkářského neomarxismu a multikulturalismu se svými absolventy nezapře. Jsouce zakotvení v ČT, ČRo a všemožných neziskovkách či státních institucích plní poctivě svou společenskou funkci. ;-D

15 4
možnosti
IG

Vidíte pane Jaroši a já předpokládal, že absolvent vysoké školy umí alespoň základní počty a trochu argumentovat.

Aspoň je vidět jací "odborníci" z těchto škol vycházejí.

Napíšeme článek, kde si plivneme na prezidenta, zmanipulujeme pár faktů a sluníčkáři se mohou ukarmovat ...;-D.

Ale obhájit své myšlenky, tak to už ne, nebo dokonce přiznat nějakou početní chybičku ...

8 3
možnosti
IG

Mohl by jste pane Štefku místo dávání mínusů do diskuzí, kde Vám Vaše teze vyvracím také argumentovat?

Nebo je to nad Vaše síly a jen doufáte, že za Vaše nesmysly dostanete maximum karmy?

Předem děkuji za odpověď.

6 5
možnosti

Dobrý večer pane Gardavský,

předem děkuji, že trvale monitorujete diskusi pod mým článkem. Já se k tomu dostávám až nyní, takže vás musím s politováním (respektive i bez něj) zklamat, ale minusy či plusy či body do karmy dávali mému článku i jednotlivým příspěvkům jiní. Čtenářů měl tento článek určitě dost. Spekulovat, kdo dává plusy či minusy nebo zvyšuje karmu, vám tedy nechávám a považuji tento bod z mé strany za ukončený.

2) myslím, že všichni pochopili, co jsem uvedenými počty chtěl sdělit. Že byl Zeman zvolen většinou aktivních voličů je fakt, že dvě pětiny lidí volit nepřišlo je taky fakt. Takže mě laskavě nevkládejte do úst, co jsem ani nepsal.

3) ačkoliv jsem absovlent FSV UK (již před 10 lety), za sluníčkáře se nepovažuji. V dobu, kdy jsem tuto školu studoval, tento pojem ještě neexistoval. Nevylučuji, že mezi mými kolegy a spolužáky byli příznivci Havla, Marxe či mutikulti a dalších osobností či trendů, ale to není můj příklad.

Myslím, že to je asi vše, co jsem považoval za nutné vám sdělit a tímto se s vámi loučím.

5 1
možnosti
MS

Je smutné, že většina současných příznivců Zemana mu fandí jen kvůli jeho názoru na uprchlickou krizi (což je jediné, v čem mu dávám zapravdu), ale už jim nedochází, jak tohoto svého populistického postoje zneužívá k prosazování svých proruských a pročínských tendencí. Jestli prezident ČR na oficiální návštěvě Číny prohlásí před TV kamerami, že Česká republika už je (díky "strategickému partnerství" s Čínou:-P) nezávislá na NATO a EU, je to skutečně na pováženou, i když jde samozřejmě jenom o jeho zbožné přání, nebo následek "virózy". V každém jiném státě západní civillizace by ovšem takové výroky zavdaly příčinu k úvahám o "impeachmentu". :-/

8 7
možnosti
JK

J30i63r66i 37K44u94c38e61r71a

14. 5. 2016 17:45

já jsem opatrný, částečný, příznivec či podporovatel Miloše Zemana a názor biatlonistky mne neurazil ani v nejmenším; ona ať rychle jezdí a přesně míří, M.Z. ať říká to co říká; a jestli se nikdy nepotkají, to je mi úplně ukradené;

27 1
možnosti
Foto

Sice mě tato "aférka" minula, ale pokud se odehrála tak jak píšete, pak souhlas se vším, co jste napsal.

2 2
možnosti
MK

M34i28l71a41n 74K12e40s98l

14. 5. 2016 16:53

Paní Koukalová se svobodně vyjádřila k prezidentovi a někteří lidé se svobodně vyjádřili k vyjádření paní Koukalové.Demokracie jako vyšitá.Jsem příznivec Zemana,že bych od ní dostal nějakou lekci - nepocítil jsem.

26 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

6 5
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1907x
Před pár lety ještě student vysoké školy, teď už jen a pouze pracující. Horal, do Prahy za prací migrující, nikoli však navždy emigrující. Provozovatel vlastního nezávislého serveru Štefkův zápisník a webu Léto v Krkonoších.

https://twitter.com/JiriStefek

Seznam rubrik