Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F18r92a71n21t93i31š41e24k 55K18u42b87á30s52e37k 7869178902439

Na jednu stranu souhlasím s tím, že má právo vyjádřit svůj názor.

Ale furt nechápu, proč se tomu říká odvaha. Víte, co je odvaha? Odvaha je být kritický k EU, islámu a současnému pojetí migrační krize. To je totiž považováno za "hnědnutí" a tím pádem za fašismus. A to je kruté ponížení kreditu osoby, která je takto označená.

Naopak já kritiky Zemana ničím nenálepkuji...

0/0
21.5.2016 10:50

J89o59s19e73f 77P53o45t29r 6920401567669

Naprosto s vámi souhlasím.

Jen jednu věc nechápu. Co je to za sport, který provozuje ta krásná, chytrá, nadaná Gabriela? Výcvik na pronásledování a střílen uprchlíků? Nebo na lov zvěře? Jaký je smysl toho, co nejrychleji lyžovat a přesně se flintou strefovat do cíle ? Není v tom nějaký studenoválečnický anachronismus?

0/0
21.5.2016 0:07

V58ě69r67a 11S80ý44k61o67r93o14v28á 4707146864

Ta Koukalová není Češka? Pokud ano, pak dala lekci i sama sobě. Nebo ne? Ona je nějaká nad-Češka?

Opravdu mám ráda tyhle dobro...., kteří do mikrofonů trousí svá moudra.

0/0
20.5.2016 17:56
Foto

R72a23d36o81v64a54n 97P13a22j43o24n27k 6745742375117

Karma.

+1/0
20.5.2016 16:20

P67e88t59r 72S30e29d70l92á34č48e96k 6392701887153

Spíš si dala facku sama sobě. Nic hrdinského neřekla, jen tiše špitla to, co se všude povídá a je napsané na každém počuraném rohu.

0/0
20.5.2016 15:58

J86i14ř79í 32N92o21v75o11t67n55ý 2568332855637

To je ale trapně tendenční článek. Zkuste třeba lopatu, nebo volant, možná budete lepší.Rv(a to nemám rád MZ možná ještě více, než Vy....)

0/−3
20.5.2016 12:16

L68a86c39o 92K45o38t20l40a65r 1539111297115

Tak Gabriela může vyjádřit svůj názor na Zemana, to je jistě pravda. Ale i jiný člověk může vyjádřit názor na názor Gabriely, ne? Všichni vyjádřili své názory a to je demokracie R^

+3/0
20.5.2016 11:45
Foto

J42i66r25i 36B23i17l55i20n46a 5518800267

Chytra a odvazna holka. R^

+1/−2
20.5.2016 4:34

A34l66e31š 14T26r95o43j17a33n 3474194134939

Pane Štefku,je mně Vás líto.;-( Jdete však z dobou a vezete se vcelku úspěšně na antizemanovské vlně.Přál bych Vám,a nejen Vám,abyste obsahoval alespoň třetinové IQ,které má občan a prezident této morálně rozvrácené země.....a ted ́ si do mě s chutí kopněte - hrdinové ;-):-P.

+3/−7
19.5.2016 12:10

L42a77d74i30s59l78a13v 90T77r18i85s40k41a 4495767740

Omlouvám se, ale nekopnu si do Vás. Mínus, jako vyjádření nesouhlasu s Vaším názorem si však neodpustím. Myslím si, že jste svým příspěvkem tak nějak kopl sám do sebe. Chtěl bych Vám připomenout, že IQ jako takové neříká nic o osobě, o tom, jaký je to člověk. Existuje také něco, co se nazývá sociální inteligence a také čest. Promiňte mi to srovnání, ale Hitlerovo IQ bylo někde kolem 120-125 (zdroje intenet) a rozhodně si o něm nemyslím, že to byl dobrý člověk a nepoužil bych jeho IQ jako argument.

Budu však vždy jako zastánce demokracie bojovat za to, aby každý mohl otevřeně vyjádřit svůj názor nicméně to neznamená, že s ním budu souhlasit.

+1/0
20.5.2016 14:37

R27a15d23e67k 78H17a16m24p68l 3206931951631

Trochu odlehčím diskuzi, je kapku napjatá, ostatně jako vždy, když je tématem Zeman. Mám na něj podobný názor jako paní Koukalová, ale to je vedlejší.

A tím se dostávám k jednomu, naprosto zásadnímu, zjištění. Paní Koukalová je evidentně lenoška ;-D, neboť většina žen si musí natrénovat či jinak osvojit postupně úplně jiný podpis, zde naše první dáma biatlonu vyměnila jen jedno písmenko ;-D! Tedy pokud si samozřejmě nenechala své rodné příjmení. Tím manželům Koukalovým přeji vše dobré a hooodně štěstí, držím palce co jich po těle mám... R^

+1/−1
18.5.2016 19:16

V33i62t 31O93t44a42h35a59l 5675480899474

Souhlas, jen ta matematika pokulhává a jde jen o účelový výklad.

"Volit ale přišlo jen 61 procent oprávněných voličů. Se ziskem 2,717 milionů hlasů tak Zeman měl podporu 30 procent veškerých oprávněných voličů a zhruba každého čtvrtého občana České republiky."

Brát automaticky, že kdo nejde volit je odpůrcem Zemana (tedy zeman nemá jeho podporu) je podobný extrém - jako že proti Zemanovi volilo jen nějakých 25% voličů (ti, kteří byli vyloženě proti a volili knížete) a zbytku české populace nijak nevadí - tedy 75% občanů není proti Zemanovi a jako prezidenta jej akceptuje.

Je to stejně irelevantní a účelové. Faktem prostě je, že Zeman byl v době volby vhodnější variantou pro většinu obyvatel ČR, jež se rozhodli volit, proto prezidentské volby vyhrál.

Což samozřejmě vůbec nemění nic na faktu, že jej může kdokoli v mezích zákonů kritizovat nebo chválit, jak se mu líbí.

+7/0
18.5.2016 13:56

M26a80r89e71k 75Š29n67o90b16r 9410945450244

V druhém kole prezidentské volby jsem volil Miloše Zemana. Nikoliv proto, že by pro mne byl superideálním kandidátem, to rozhodně ne. V původní sestavě kandidátů pro mne byl favoritem úplně někdo jiný, ale ve druhém kole volby pro mne Miloš Zeman vycházel ve srovnání lépe než Karel Schwarzenberg. Nebyla to pro mne volba dobra proti zlu, ale spíše volba toho nepatrně lepšího ze špatných řešení (ostatně tak to pro mne je téměř u jakýchkoliv voleb v ČR).

Gabriely Koukalové si velice vážím za to, co dokázala na sportovním poli. Po jejích názorech na politiku mi nic není a ani mě nezajímají. Nicméně jsem schopen v pohodě respektovat kohokoliv, pokud má jiné názory než já ... jistě pro to má své důvody, stejně jako Gabriela Koukalová.

Co nechápu a co mne zaráží, proč novináři, případně veřejnost lační po tom, aby slavní sportovci odpovídali na politické otázky, případně na to jestli by přijali pozvání toho nebo onoho politika. Vždycky to pak dopadne tak, že ty reakce jsou takové jako v tomto případě ... jedna skupina je nadšená a jedna naštvaná.

Autor tohoto blogu oslavuje, že se Gabriele Koukalové povedlo mimo jiné naštvat příznivce Miloše Zemana. Nepředpokládám, že Gabriela Koukalová chtěla někoho naštvat svojí odpovědí. Podle mého, pokud autor blogu oslavuje fakt, že je někdo kvůli odpovědi na jednu otázku rozezlen, ukazuje na jakousi touhu po odplatě za to, že byl Miloš Zeman zvolen v řádných a svobodných volbách, že dokázal získat více hlasů. To, že byl zvolen je přitom jediný měřitelný a objektivní fakt a nerozumím snaze zase a znovu otvírat vzájemnou "nevraživost" obou táborů.

Prezident má sjednocovat, což M. Zeman v mnoha případech nečiní a je po zásluze kritizován. Ale je otázka, jestli a čemu pomáhají otázky pokládané slavným sportovcům, když odpovědi na ně společnost opět rozdělují na různé tábory. I slavní lidé (sportovci, vědci, umělci) mají národ sjednocovat a ne dělit.

+5/−1
18.5.2016 11:44

M34a71r59e61k 49Š84n16o37b54r 9540645460964

Tím nechci říct, aby sportovci byli názorově neutrální, to vůbec ne. Ať si mají názor jakýkoliv. Ale fakt bych si dal pozor, aby se i v tomhle směru do sportu politika nepletla. Protože pak to dopadne takhle, ten rozhovor je jako celek úplně degradován a vypíchne se z něj jenom to, že by G. Koukalová nepřijala pozvání M. Zemana.

0/−1
18.5.2016 11:47
Foto

J17i51r24i 57B78i25l74i51n97a 5268440477

A na nazory maji pravo jenom soustruznici. A jen ti provereni, zejo?

0/0
20.5.2016 4:36
Foto

P49e51t12r 89H31e37s27s 9167687726813

Zeman byl demokraticky zvolen, ale chová se jako dedičný monarcha. V prezidentském úřadu se prezident musí chovat důstojně svému postavení, protože reprezentuje naší zemi ve světě i doma. Jestliže tak nečiní, úctu si nevynutí ani u svých spoluobčanů ani za hranicemi. A pár bonmotů pro nenáročné publikum mu v tom nepomůže.

+4/0
17.5.2016 18:14

A82l41e61š 92B70r25i53c74h68t76a 6528427373267

Prezident se má chovat tak, aby pomáhal svojí zemi a nikoliv dělal řitního alpinistu nějakým jiným. Zeman alespoň není svázán plněním úkolů nějakých Bilderbergů nebo snahami o další restituce svých majetků i za cenu překrucování historie. Mimochodem, v zahraničí jsou jeho státnické kroky vysoce oceňovány, i když se nám naše média snaží tvrdit opak.

+4/−4
18.5.2016 11:43
Foto

P29e93t26r 18H37e22s21s 9967817266153

A to je ten problém, Zeman leze do konečníku mocnostem, které jsou nám nepřátelské viz Rusko a ohrožují své sousedy. Jestli věříte na spiklenecké teorie je to vaše věc, a co je špatného na snaze získat svůj majetek v restituci? Jmenujte prosím statnickékroky Zemana, myslíte ku*dy Které řekl aby odvedl pozornost od své účasti na pochybné konferenci pořádané Ruskem a pohanět bezvýznamné pankkerky jejichž hudba se nedá poslouchat?

+1/−1
18.5.2016 14:16

A26l37e57š 76B33r35i77c14h74t46a 6628817793817

Myslím kupříkladu jeho vyhrazení se proti povinným uprchlickým kvótám, za což ho chválila drtivá většina evropských médií. Jestliže jazykově nadaní čeští redaktoři nerozumějí výrazu "pussy" a nebyli schopni napsat jeho překlad názvu kapely s velkým "K", snad nebyl jeho problém.;-D

+2/−2
18.5.2016 18:15

P72e68t77e72r 98S69m62u14t17n32ý 2895600440693

Škoda, že vám nemohu dát karmy dvě. Zato je ta jedna skutečně upřímná!

0/0
17.5.2016 14:11

O61t22o 10G24ü56r75t43l67e75r 6506437986

Tak oni jsou více nelegitimní poslanci a senátoři, které volilo ještě mnohem méně voličů, než prezidenta. Přesto jim to nebrání ohánět se tím, že jsou "demokraticky volenými zástupci voličů". Z toho hlediska je i Zeman demokraticky volený zástupce občanů. Že říká to, co se někomu nelíbí? A Klaus neříkal? A Havel?Taky říkali, jenže pro většinu médií byli tabu. Ani já bych na Hrad nešel. Stejně tak bych si ale nepodal ruku s Klausem. A co na tom? Opět se tímto humbukem potvrzuje, že u nás existují jen žurnalisti, navíc veskrze bulvárního typu a nikoliv novináři. Zlatá první republika a socialismus, zejména šedesátá léta! To ještě psali lidé vzdělaní a orientovaní a často i charakterní a morálně konzistentní. To se dnes o žurnalistech říct nedá. Často dokonce neovládají ani spisovnou češtinu a gramatiku. Hlavně, že jsou správně "zaměření".

Jen by mne ještě zajímalo, kdo dal Gábině takovou otázku. Určitě to byl někdo demokratický a nestranný, respektující výsledek prezidentských voleb. Asi někdo z pražských intelektuálů. Zaplaťpánbůh!

A na závěr parafráze jedné věty z článku p. Štefka: Je mně stále záhadou, proč jakýkoliv souhlas (nebo byť jen náznak) s Milošem Zemanem a jeho pojetím prezidentského úřadu vyvolává až hysterické reakce jeho odpůrců a jejich věrné klaky.

Zdroj:http://stefek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=520487

+5/−1
17.5.2016 11:22

V47á66c89l63a46v 24Z43e44l67i43n48k97a 2212630103192

Omyl pane autore, velký omyl. Nebyla to žádná lekce z demokracie, ale byla to ukázka, že staré pořekadlo "mlčeti zlato, mluviti stříbro" platí i v dnešní době. Gabča, jakkoli je jinak skvělá sportovkyně a podle názoru člověka, který jí zná ještě jako malou holku i pohodová ženská, se toho bohužel nedržela. Zbytečně řekla více než bylo v danou chvíli nutné. Jí nepřísluší takto promlouvat na adresu prezidenta, který ať je jaký je, byl zvolen přímou volbou a ne dohodou partičky politiků.

Teprve budoucnost ukáže, jaký Miloš Zeman byl jako prezident. Ať se nám to líbí nebo ne, zatím se to v poslední době mele v Evropě způsobem, který dává daleko více za pravdu jemu a jeho konkurenta z prezidentských voleb naopak staví do pozice někoho, kdo pro stromy neviděl les a nedokázal odhadnout vývoj v blízké budoucnosti. Kdyby si, dnes už paní Koukalová, našla například některé z výroků Winstona Churchila, které řekl naprosto bez obalu a veřejně, tak by z nich možná dostala kopřivku a přesto je to dnes jeden z největších státníků nejen britské ale i evropské historie.

+8/−13
16.5.2016 23:18

L14u67m26í87r 64V25i91t73h31a 2157167456242

Ano, "Mlčeti zlato", to je vaše krédo. Kdo nevelebí Zemana, ten ať drží h*bu, protože je to pro něj to nejlepší.

Srovnávat Zemana s Churchillem je poněkud mimo mísu. Churchill sice kouřil, chlastal, občas taky někoho pěkně nakrknul, ale byl to stratég, který myslel dopředu a dokázal stmelit všechny vrstvy národa a strhnout lidi na svou stranu. Zeman je populista, který má jediný talent - kam vítr, tam plášť. Nejdřív to byl velký Kalouskobijec, potom povstal proti "Pražské kavárně" (Nebojím se vás, jako jsem se vás nebál před pětadvaceti lety... Skvostná perla na adresu lidí, jimž má být prezidentem), dneska vyhodnotil, že nejlepší bude, když se vymezí proti muslimům a Americe. Sobotku by demokraticky zastřelil kalašnikovem, Čapí hnízdo je pro něj tak marginální podvod, že mu to nemůže ani narušit soaré s autorem podvodu, který je zároveň jím jmenovaný a podporovaný ministr financí...

Demokracie, pane Zelinko a ostatní zemanofilové, to není jen povinnost akceptovat "řádně zvoleného prezidenta", to je i vaše povinnost akceptovat ty, kteří k tomu, co dnes panuje na Hradě, mají výhrady. Rozdíl mezi demokratem a vámi je v tom, že demokrat říká: "mluvte si, co chcete", vy říkáte: "Držte pysk, teď vládneme my". To první je mnohem těžší a zvládnou to jen mimořádné osobnosti. To druhé se líbí stádu.

+8/−4
17.5.2016 10:09

R96o27s44t72i60s13l71a50v 69M18a55j25e76r 2353232239888

Já myslím, že pan Zelinka jen řekl svůj názor. Má na to právo stejně jako kdokoliv jiný.

Napíšete, že srovnávat Churchilla se Zemanem mimo mísu - a to vše jen proto abyste to v dalších několika větách sám udělal. Malinko zvláštní. Zajímavé ale, že jste nezamyslel nad tím nejdůležitějším a to nad tím, že Churchill byl premiérem v době války - tedy na jeho výroky se koukalo trochu jinak než jak by se na ně koukalo dnes, že ano? Spousta by jich v ultrakorektní Anglii dnes už neprošlo jen tak. Tím v žádné případě nesnižuji význam této velké osobnosti evropských dějin.

Ostatní demagogie, které píšete o Sobotkovi či oblíbeném Čapím hnízdě snad ani netřeba komentovat. Očividně nevíte v čem spočíval ten podvod kolem Čapího hnízda - věřte, že na TV Nova, Prima či ČT Vám to bohužel neřeknou. Ani se to moc nikde nepsalo....bohužel.

+7/−1
17.5.2016 10:57

V60á55c65l39a98v 58Z61e77l82i54n91k67a 2572400773292

No, já sice chápu, že každému není shůry dáno, a že v apatyce se koupit nedá, ale je nutné to dávat takto veřejně najevo. Člověk by očekával, že po zavedení diskuse pod jmény se zvedne úroveň příspěvků, ale jak vidno, neplatí to univerzálně.

Zkuste se prosím podívat, pokud už se vám rozptýlila rudá mlha před očima, jakých významů může nabývat mnou citované pořekadlo. Nemusí nutně znamenat, že má dotyčný držet hubu. Vztahuje se na situaci, kdy řekneme více než je v dané situaci nutné anebo to řekneme nevhodným způsobem. A to je přesně tento případ. Vsadil bych boty, že Gabče už to nejspíš došlo také, že to mohla říci diplomatičtěji. Na publicitu je zvyklá, takže trému snad neměla.

Pokud jde o mne, tak jsem vše jen ne zemanofil. Za prezidenta jsem jej nevolil a nikdy jsem jej rád neměl. Svého času jsem se s ním dokonce dost ostře střetl v diskusi. Přesto z toho pro mne nevyplývá, že se budu snižovat k nějakému podrazáckému napadání a okopávání jeho kotníků.

+1/0
17.5.2016 22:53

M47i49r97o74s47l18a90v 59K48u94l21h11a21v39ý 5129782841

Rv Žádnou lekci nedala, jen těm, kteří od počátku neuznali (rytířsky a demokraticky) vítěze prezidentských voleb, nahrála na smeč a ti, včetně Vás pane autore, toho náramně využívají a smečují jako pominutí.

Když ten jejich pokřik, který je neúměrný a mnohem větší než u oponentů, srovnám s bláboly, které vyplodil jejich guru v rozhovoru pro Právo, mohu se jen pousmát. Není to ideál, ale volba z těch dvou dopadla dobře.

+15/−1
16.5.2016 21:07
Foto

P70a59v50e15l 25M47a65c65h89a15č20e13k 5911392393

To je přímo charakteristická hloupost nekritických zastánců Zemana.

+2/−5
16.5.2016 22:22

M36i76r36o36s48l74a79v 68K94u26l44h86a57v49ý 5489802741

To je přímo charakteristický hloupý pokřik nekritických topkařů a pražských kavárenských povalečů.

+3/−2
17.5.2016 0:37
Foto

P17a96v97e88l 72M14a10c83h42a83č42e97k 5871662193

Vy jste ale sakra moudrej a košatej. ;-D

+2/−2
17.5.2016 13:10

J64i84r33i 84C12e62e 5145151122638

Pokud je Zeman opravdu takovej zloduch, tak navrhne Koukalovou na nějaký státní vyznamenání u příležitosti 28. října.

+3/0
16.5.2016 14:45

Z33d70e37n89k25a 27S19v39o13b16o93d49o66v32á 2762518934633

Koukalová dala lekci jak se slušně odpovídá na všetečnou otázku. Slušnost buď v člověku je nebo ne. S demokracií nemá nic společného. Vlastně má, demokracie tu slušnost umožňuje. Kdyby demokracie nebylo, všetečná otázka by zněla jinak a odpověď také.

+7/0
16.5.2016 14:04

V42á81c80l37a17v 78Z12e33l64i46n27k70a 2112930433652

No nevím, slušnou odpověď bych si tedy představoval poněkud jinak.

0/0
16.5.2016 23:19

P11e75t20e68r 24S74m12u94t80n72ý 2685970610563

a jak? Politicky korektně..........?!? ;-D

0/0
17.5.2016 14:13

D43u17s97a70n 33K31r35i25v90s34k65y 7594805907683

Taky si rikam, ze autor ma trosku problem s kadrovanim lidi a snahou je zesmesnit(pivo, telenovely) a predevsim s demokracii. Docela tezce nese, ze se nekomu zas nelibil vyrok Gabiny. Jo a vlastne jeste s demagogii, kdyz se snazi tem mene obdarenym lidem vysvetlit kolik je vlastne 30 procent a ze vlastne ho volila mensina:-).

+8/−3
16.5.2016 13:45

T11o22m60á83š 64H56u65d81e79č88e40k 3863103649483

No, objektivně je třeba říci, či napsat, že opačný tábor se chová zcela stejně. Jakmile Zeman něco řekne a nehodí se to do smýšlení tábora jeho odpůrců, hned je oheň na střeše a řeší se, zda to vůbec směl říct. Obě skupiny jsou směšné. Pokud nemám protiargument, shazovat oponenta je ubohé.

+20/−2
16.5.2016 10:23

L80i49n76d30a 38M28r98á77č72k17o50v19á 1508538199

V čem spočívá ta odvaha, kterou prokázala svým názorem? 8-o

+9/−2
16.5.2016 10:21

J43a82n 43H92a67v21r84d42a 3156894602376

Nepochopila jste? Od Gabči zaznělo dosti silné sdělení. Pokud dostane od Zemana pozvání na Hrad při nějaké příležitostí, bude nucena toto odmítnout.

+1/−1
16.5.2016 12:36

M19i40r46o31s70l76a20v 84K88u38l51h71a68v33ý 5499522421

Paní Mráčková toto prosté sdělení jistě pochopila; a já stejně ptám, copak to bylo tak odvážného, že mně to zůstává skryto?! Opak je pravdou, nejvíce ji do nebes vynášejí Zemanovi odpůrci; hodí se jim to do krámu, no prostě

hrdinka! Rv8-o:-/;-D

P.S.

Třeba na pozvání zajede ke knížeti na venkovské sídlo!;-);-D;-D

+5/0
16.5.2016 20:07

L55u15m21í72r 46V15i96t92h41a 2527627486442

Mrzí Vás, že Vy to pozvání nedostranete?

0/−2
17.5.2016 10:10
Foto

T85o68m11á19š 67H41o50n46z72í98k 1659644791900

Paní G. Koukalová, dříve Soukalová R^[>-]

+3/0
16.5.2016 10:08

R21o73s69t28i68s51l86a10v 77M87a89j13e43r 2523882279238

Jsem přesvědčen, že tato naše sportovkyně má právo říkat téměř co chce. Máme tu přece jen jakousi svobodu slova (i když někdy to vypadá, že ta svoboda je tak nějak napůl).

Úvahu autora o tom, kolik lidí volilo Zemana mne vykouzlila úsměv na rtech. Není nad to umět ohnout něco přesně tak aby to pasovalo do toho co chce člověk říci. Paráda, doporučuji se začít řádně angažovat v politice. Vedle Sobotky a spol. by se další ohýbač reality úplně ztratil.

+13/−1
16.5.2016 10:02

J70i49ř12í 68Š50t62e10f91e97k 7161696550489

Tak to vás zklamu, žádné politické ambice nemám. Ale někteří další zde diskutující asi ano:-)

0/0
16.5.2016 10:45

J56a92n 54H93a32v33r22d83a 3216614442186

Ale uznejte alespoň, že v dané věci jste použil klasický manipulativní trik. Omluvte se a budu věřit ve vaši pokoru a víru v demokracii, v demokratickou volbu.

+4/0
16.5.2016 12:40

J80i20ř15í 34Š87t60e28f58e37k 7251626200509

Nechtěl bych zažít dobu, aby se autoři museli omlouvat za své názory a texty. Takže nepřipadá v úvahu.

+1/−1
16.5.2016 17:27

R58o72s77t30i61s81l40a60v 31M94a45j19e20r 2293762439128

Já myslím, že to nebylo myšleno tak, že byste musel. To vůbec ne....

+1/0
17.5.2016 13:34

J19a15n 92H87a39v56r75d13a 3466864202286

V tom případě jste jenom mluvka a o demokracii sníte komunistickým způsobem. Totiž co je dovoleno bohovi není dovoleno volovi.

+1/0
19.5.2016 11:51

K33a92r82e14l 45C58h55r91a31s38t31i82n86a 4853744950235

Více takových Čechů a Češek a polovina problémů by byla vyřešena. Za vzornou píli, reprezentaci i osobní vlastnosti a postoje - ať to novomanželům vyjde i v životě, hodně lásky, hodně štěstí a dobrou mysl napořád !

+6/0
16.5.2016 9:37

R68o83b84e56r27t 19K69u31b20i12s96t73a 8820747709215

Pane autore, líbí se mi ta lehká demagogie ve Vašem podání.

Předně, volil jsem pana Zemana, a to ne proto, že by byl můj favorit (naopak), ale v zástupu nominovaných osobností byl pro mě nejmenší zlo (dodnes nemůžu uvěřit, že toto píši) a měl jsem 2 možnosti - nejít volit nebo volit MZ. Od roku 89 jsem nebyl volit pouze jednou, když jsem měl zlomenou nohu, takže jsem volit chtěl. Tolik o tom, jaký jsem fanatik do MZ.

Nicméně mě po volbě z deprese a pochybností, co jsem to udělal, velmi rychle vytáhlo prohlášení příznivců Karla Schwarzenberga, kteří měli před volbami plnou pusu keců o tom, jak Karel je záruka demokracie a když to dopadlo jinak, tak uraženě vykřikovali, že (demokraticky) nově zvoleného prezidenta nebudou uznávat. Takže asi tolik k té demokracii.

No a k paní Koukalové - na názor má nárok zrovna tak, jako ti, kteří ječí, že s ním nesouhlasí a zrovna tak Vy, že který tento jekot kritizujete. To je záruka toho, že máme stále tu demokracii.

A díky tomu mohu i já prohlásit, že z mého pohledu paní Koukalová jen papouškovala to, čím se teď příznivci KS ohánějí, ale svého názoru tam moc nedala. MZ má smůlu v tom, že není krasavec, a tak si do něj všichni rádi kopnou. A to je dost laciné.

S řadou kroků se nedá souhlasit, s řadou ano, tak to má ale každý politik. MZ třeba nebyl nucen udělat rozhodnutí, díky kterému by měl na rukou krev civilistů, zatímco jiný náš, velkou částí národa zbožňovaný, prezident ano. Je zajímavé, že tohle nikdy sportovcům a těm samozvaným demokratům nevadilo....

+33/−6
16.5.2016 9:22

R36o38s22t40i73s61l72a83v 21M72a87j31e16r 2123642599618

Pěkně napsáno - souhlasím.

+7/0
16.5.2016 10:04
Foto

T44o61m11á63š 10H23o33n60z93í43k 1619804181560

Vážený pane, to že MZ, jak píšete, není krasavec je fakt, ale o tom to není. Zeman je především hulvát a zlý a mstivý člověk. Prezident by měl mít jistou, alespoň minimální, noblesu. A to MZ opravdu nemá a jeho vzhled s tím nijak nesouvisí.....:-/

+13/−6
16.5.2016 10:06



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.